Schemat działania systemu RMA - Zwroteo
-
Dokument sprzedaży
W systemie sprzedaży / ERP wystawiany jest dokument sprzedaży np. Faktura sprzedaży / Paragon na klienta nazwanego
-
Pobranie danych
Integrator do platformy Zwroteo pobiera wszystkie dane z dokumentów sprzedaży każdego dnia o ustalonej godzinie
-
Zgłoszenie
Klient końcowy dokonuje zgłoszenia chęci Zwrotu/ Reklamacji przez wybrany kanał komunikacji: formularz na platformie Zwroteo, formularz na stronie WWW, email, telefon, zgłoszenie w portalu Allegro
-
Stała komunikacja
BOK u sprzedawcy może kontaktować się z klientem z poziomu portalu Zwroteo, odpowiadając na uwagi i zgłoszenia klienta końcowego
-
Odesłanie towaru
Klient odsyła towar do Sprzedawcy ustaloną metodą dostawy
-
Ewidencja przyjęcia w Zwroteo
Osoba w firmie Sprzedawcy przyjmuje towar jednocześnie określając czy towar nie jest uszkodzony. Przyjęcie towaru poprzez kod Ean z możliwą ewidencją numerów seryjnych produktów
-
Podjęcie decyzji w Zwroteo
Pracownik Biura Obsługi Klienta u Sprzedawcy na podstawie danych dostarczonych w etapie Ewidencji w Magazynie, określa co będzie się działo z towarem po stronie systemu sprzedażowego / ERP np.: Powstanie korekta do faktury i towar będzie przeznaczony do dalszej odsprzedaży (na życzenie sprzedawcy – proces do automatyzacji)
-
Automatyczna korekta
Zwroteo poprzez integracje automatycznie wystawia dokument korekty w systemie sprzedażowym / ERP. I jeżeli jest możliwość generuje wydruk dokumentu do pliku PDF
-
Przekazanie dokumentu do Zwroteo
Integracja automatycznie przekazuje dokument korekty oraz plik PDF do systemu Zwroteo
-
Korekta do klienta
Portal Zwroteo przekazuje automatycznie wygenerowany dokument korekty do klienta końcowego