Coś nie tak?

Podziel się tym, co moglibyśmy poprawić lub daj znać, dlaczego opuszczasz stronę. Twoja opinia jest dla nas bardzo cenna!

FAQ - Pytania i odpowiedzi - Zwroteo


Czy potrzebuję zatrudnić pracownika ds. obsługi Zwroteo?

W przypadku Zwroteo nie ma potrzeby zatrudniania dodatkowego pracownika do obsługi systemu. Nasze oprogramowanie do obsługi zwrotów i reklamacji – Zwroteo, umożliwia łatwą i efektywną obsługę bez potrzeby zatrudniania dodatkowych pracowników.

Czy Zwroteo automatycznie integruje się z naszym systemem ERP, umożliwiając automatyczne wystawianie korekt?

Tak. Nasze oprogramowanie Zwroteo posiada funkcjonalność automatycznego wystawiania korekt do systemu ERP, co znacznie usprawnia proces zwrotów i reklamacji w sklepie online.

Potrzebuję systemu RMA, który automatycznie zmienia statusy zamówień w systemie BaseLinker, czy platforma Zwroteo posiada taką funkcjonalność?

Jeśli masz pytania dotyczące integracji Zwroteo z systemem BaseLinker, zapraszamy do kontaktu z naszym ekspertem Zwroteo, który udzieli Ci wszelkich potrzebnych informacji. Możesz skorzystać z bezpłatnej godzinnej konsultacji lub formularza kontaktowego.

Czy Zwroteo umożliwia generowanie listów przewozowych dla klientów, aby ułatwić im proces zwrotu przesyłek?

Obecnie nie oferujemy funkcji generowania listów przewozowych, ponieważ naszym celem nie jest stanie się kolejnym brokerem przesyłek. Skupiamy się natomiast na oszczędzaniu czasu magazynu i biura obsługi klienta.

Automatyczne zwracanie środków dla klienta. Czy w przyszłych wersjach aplikacji Zwroteo będzie możliwość automatycznego zwrotu środków?

Tak, w kolejnej wersji aplikacji planujemy wprowadzenie funkcji automatycznego zwrotu środków. Obecnie oferujemy dwa moduły: magazyn i dokumenty.

Czy konieczne jest posiadanie systemu ERP, aby korzystać z oprogramowania Zwroteo?

Tak, system ERP jest filarem naszej aplikacji, ponieważ to w nim generowane są dokumenty niezależnie od źródeł zamówień.

Z jakimi systemami ERP obecnie współpracuje Zwroteo?

Zwroteo obecnie współpracuje z systemami ERP, takimi jak Subiekt GT, Subiekt Nexo PRO, Comarch Optima, Comarch XL.

Czy Zwroteo może działać, jeśli korzystamy z innego systemu ERP?

W przypadku korzystania z innego systemu ERP niż Subiekt GT, Subiekt Nexo PRO, Comarch Optima, Comarch XL, istnieje możliwość wykonania dodatkowej płatnej autorskiej integracji systemu.

Jakie są koszty korzystania z oprogramowania Zwroteo?

Zwroteo działa w modelu SaaS. Oferujemy plany subskrypcji miesięcznej i rocznej. Koszt korzystania z oprogramowania zależy od wybranego planu subskrypcji. Zapraszamy do zapoznania się z cennikiem Zwroteo – CENNIK.

Jakie są korzyści lub oszczędności płynące z korzystania z rozwiązania Zwroteo?

Korzystanie z oprogramowania Zwroteo przynosi wiele korzyści, takich jak efektywniejsze zarządzanie zwrotami i reklamacjami, oszczędność czasu magazynu i biura obsługi klienta, a także lepsze monitorowanie i raportowanie danych dotyczących zwrotów i reklamacji, dodatkowo obsługa Zwroteo nie wymaga zatrudniania dodatkowego pracownika.

RMA Co to jest?

Skrót RMA w języku angielskim rozwija się jako Return Material Authorization. W swobodnym tłumaczeniu na język polski jest to rozumiane jako autoryzacja zwrotu materiałów lub też upoważnienie do zwrotu towarów. Najprościej mówiąc, RMA jest to system umożliwiający zgłoszenia serwisowe za pośrednictwem strony internetowej firmy.

Czy system Zwroteo to RMA?

Tak, Zwroteo jest system zarządzającym zwrotami i reklamacjami, który optymalizuje prace w firmie w tym obszarze, m.in. generując unikalny numer RMA. Dzięki temu każdy klient posiada unikalny numer zwrotu lub reklamacji.